18 Mart 2010 Perşembe

Siz Hiç Aynı Gün 2 Sinema Filmine Gittiniz Mi?

Çılgınlık mı?
Bilmiyorum ama insanın kafası aynı gün üstüste 2 sinema filmini kaldırırmı?
Normal şartlarda çokta kaldırmaz:)
Ama Romantik Komedi Sinema Filmi O kadar Güzel,O kadar Keyifli idiki kaldırdı..
Daha önceleri filmden bahsetmiştim ve mutlaka gideceğimi..Fakat Recep İvedik Beyefendi ön sırayı alınca Sonraya kaldı film :)
O gün eşimle iki film arasında kaldık.. (Geçen Hafta Perşembe,İyikide gitmişim film salondan kalmış bu hafta :) )

Romantik Komedi ve Ata Demirer'in Son Filmi Eyvah Eyvahh! :)

İlk olarak Kanyon Cinebonus'a Gittik..Romantik Komedi Sinemalarda Son demlerini yaşıyorken hemen seansımızı seçtik :) (Bu hafta kalkmış) Sinema film Saatini beklerken Hemen karşımdaki restaurantlarda
Canım Ailemdeki Meloş (Meliha) ve filmdeki kızkardeşi Seyhanı gördüm çok beğenmeme rağmen fotograflamadım hadi dedim bi rahat yemek yesinler ve Zuhal Olcay'ı..Çok beğendiğim bir sanatçı..

Bu arada seansı beklerken bizde yemeğimizi yedik..
Ve Romantik Komedi Aşk Tadında Seans Saati Geldi :))

Romantik Komedi başladı..Bu kadarmı güzel olur bir film..Baştan sona bizi sıkmadan bunaltmadan eğlendirerek izledik harikaydı :)) Mutlaka izlemenizi öneririm kelimelerle ifade edilmiyor..hiç başım ağrımadan son ana kadar hiç bir sahneden sıkılmadan izledik..

Film bitti :) Eşim hadi Eyvah Eyvah'a gidelim dedi..Bende o keyifli çıktığım sinema salonundan tamam dedim :) Ama aşağı bilet almaya indiğimizde Seans maalesef kaçmıştı..Beklemenin anlamı yoktu..

Ama pes etmedik ordan İstinye Park Avm Geçtik Afm'den Biletlerimizi aldık Akşam saatine..

Malumunuz saat 20:00 den sonra olunca salon çok doluydu neredeyse zor yer bulduk diyebilirim..

Seansı beklerken bu sever Gloria Jeans'te Latte'lerimizi içtik..

Ve Seans Saati..

Bu filme ön yargılı gitsemde çok keyifliydi..Yani hiç sıkılmadım keyifle izledim..Bu sayede başım ağrımadan sinema salonundan çıktım..Bu filmide tavsiye ederim :)

Ama Romantik Komedi 1.sırayı alır :))

Hadii sizde vaktiniz varsa mutlaka kendinize vakit ayırın ve bu filmlerle keyifli saatler geçirin ..Benden söylemesi :))

2 yorum:

Kiralık araba dedi ki...

denemeye değer

Devremülk dedi ki...

Bence çok komik ve sevimli bir film olmuş